Uppdattering :)

Längesen vi sågs ;)

varit mycket jobb och allt inför jul och nyår så har inte hunnit uppdattera er.

Jag har varit inne och jobbat på Twilfit över jul och det har faktiskt varit jätte skoj, Saknat min lilla ängel men det gick bra hemma med pappa!
Fast nu är hon mammigare än nånsin.
Hon är en stor tjej nu, hon har lärt sig krypa och hon kan dra sig upp till stående med hjälp.
Kan gå med hjälp. Lyssnar dock inte på sina föräldrar haha..
Och en envis tjej är hon verkliugen!
Men hon är världens goaste för det :)

julafton var vi i helsingborg hos Fredde och Jerina och Emira, vi hade jätte mysigt.
Alicia fick super många klappar!

Nyår spenderade vi hemma hos Jimmy och mary och Nikita jätte trevligt, vi lagade go mat och fick super god efterrätt som Kim hade gjort.
Jätte skoj :)

Idag har jag och Alicia varit hemma hos Mamma som är sjuk, vi gick till mobilia för att handla något för hennes migrän och sen kom vi med frukost =)
så vi har bara myst med film idag.

Och nu väntar vi på att min älskling ska komma hem så vi ska köra till ikea och titta på soffbord till vår nya soffa som kommer nästa vecka :)

Vi får kolla runt lite överallt och vi hittar ett snyggt bord som passar till soffan :)
Sen får vi även måla om så allt passar ihop :)

Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0