Världens Finaste Alicia!



Idag har vi städat hela dagen sen åkte vi och kolla på bilstol till Flissan sen hämtade vi älskling och nu är hemma igen.

Vi vägde ju Flisan i måndags och nu vägen hon 6915g & 65 lång.
Stor tjej.




Det är så roligt att ha barn, man har verkligen fått en mening med livet.
Alicia är så himla glad och go.
Hon gör verkligen vardagen speciel..
Det är skoj nu när hon blivit riktig bebis så man kan leka med henne, hon älskar när man blåser henne på magen.
Och så kommer hon på nya grejor hela tiden just nu är det Bluu med läpparna eller suga in
läppen det gillar hon.

Häromdagen fick hon sitta i sin gåstol för första gången kolla bilderna här nere.. sweetness



Jag är så glad för nu ska jag börja träna, jag har längtat efter att få börja träna igen.
nu efter fått barn ser man ut som ett softpotatis så nu blir det träning så jag ändå kan stoppa i mig allt skit som jag gör..
jag är ju godismonster och kan inte sluta!
Älskar gotte, mums..
Så med lite träning får man unna sig!


Jag har varit tråkig och deppig den senaste tiden, så nu när jag kommer gå och träna 2-3ggr i veckan så blir jag mer motiverad och positiv förhoppningsvis. 
Jag är ju en mamma men vill vara en snygg mamma =)
 

Nu ska vi åka och handla sen blir det käk, korvstraganoff eller hur man stavar det..
Mums!

Ha en bra kväll..

/ Dilton Stjärnhäll

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söt hon e=) Hon har blivit så stor..

Väntar ett tag att sätta tvillingarna i gåstol för dom är inte så stabila än..

Puss och kram

2009-09-11 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0