Jag förstår mig inte på dig..

 som läser min blogg och skriver riktigt dumma kommentarer.

1. sluta läs min blogg om du tror jag ljuger
2. har du problem med mig ge upp
3. detta är min blogg, jag skriver om mig min familj om du inte kan acceptera det så sluta läs.
4. varför skulle jag inte kunna träna för jag ammar?
det märkts att du inte hänger med i svängarna!

Träna kan man göra 6 veckor efter förlossningen!

var vänlig sluta läsa min blogg, som jag skrev sist så är inte inga problem att spåra dit id nr.

För er som läser för ni tycker det är skoj så är ni välkommna!

Idag har vi varit i Baskemölle hos mormor & olle.
Fredde & Jerina & Emira & Mamma var med.
jätte fint väder och vi promenixa bland korna och niklas blev livrädd haha =)
Vi har busat och gosat och sen blev det fika på eftermiddagen sen lite kortspel och
en promenad nere vid starden och sen super goo middag!

Nu har vi nyss kommit hem och spelat lite pc och nu blir det natta Alicia och kolla film men hoppa i sängs.

Ha det super.

/ Stjärnhäll Dilton

Kommentarer
Postat av: Mellis

OK tjejen!!! Uppdatera,Tack! Ta en break från FB och uppdatera bloggen TACK!

2009-10-11 @ 11:11:18
Postat av: Milla

Uppdatera med lite bilder på lillen :(

2009-10-28 @ 03:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0