Tillbax till bloggen

God kväll :)

Har fått lite önskemål ang. bloggen ..
och nu är jag tillbax.

Igår var det halloween och mamma och sussi hade halloween fest där jag var fotograf haha :)
helt okej, roligt att se alla som klär ut sig..

Jag var vampyr :)

Bilder kommer i morgon.






                                            ______________________________                                         


Jag är lite nervös för jag ska börja jobba den 21 Nov, och nu när man varit mamma-ledig i 6 månader
så känns det som man är helt ur balans
Men jag hoppas att det ska gå bra!
Känns som man har högaförväntningar på sig, speciellt nu under julen då vi säljer bäst!
Men det är bara att sätta på sig rollen som säljare och visa vad man går för!

Jag är mest rädd för saker som är lätt att glömma som små regler..
men det ska nog lösa sig!

Jag älskar ju mitt JOBB!

Jag ska bara jobba några veckor.
sen är jag mamma-ledig igen men vår underbara dotter Alicia!

________________________

Alicia har blivit så stor hon har fått två tänder och nu kan hon sitta själv,
vi väntar bara på att hon ska börja krypa :)
Vår sötnos!
Hon är fruktansvärt snäll och go!
Det är så roligt nu när hon är med och man kan leka med henne.
Niklas övar med henne, Han vill att hon ska säga pappa först!
haha, vi får se när hon säger sitt första ord!

Alicia älskar att äta på fjärkontrollen så nu fick hon en egen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0