That's all for today..

God morgon :)

Alicia sover i sin säng och jag har nyss fixat till mig för vi ska snart börja rör oss..
vi ska till lekis idag med Solveig och Kajsa, Carro och Amanda :) Trevliigt!
Sen ikv får vi se om det blir träning, mamma mår inte så där värst bra och jag vill inte träna ensam :(

Förraveckans lekis :)

         


Fresten mötet på jobb igår gick jätte bra :)
är dock lite nervös iför jobba lite nu, min första dag är på fredag så Alicia ska vara hos farmor nån timme sen kommer
N och hämtar henne!

Men det är som att cykla.. jag kan ju det  ska bara börja trampa så kommer man igång :)


Vill oxå passa på att säga att jag är så lycklig.
Jag pratade med en person igår just om livet, och den personen fick mig att inse hur bra jag har det, för det är lätt att man
glömmer det ibland.
Denna person sa till och med att personen skulle vilja ha mitt liv, ha allt jag har! <3
Och jag har det väldig bra, helt underbar sambo och helt underbar dotter det är ju helt underbart =)

Älskar min familj!

Thats all for today!

See you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0