Första dagen ..


Första dagen på jobbet :)
I fredags så kom jag tillbax till jobb och ska jobba lite nu i jul.
Faktiskt skönt att komma tillbax och jobba lite, komma tillbax till det sociala.
Och det gick jätte bra, man kommer snabbt in i det.
Som Eva sa, det är som att lära sig att cykla, när man börjat trampa så fortsätter man bara ..

Efter jobb blev det snabbt till ica maxi och handla till maten vi skulle bjuda på, sen hem och ta tvätten
och kl; 18 kom Fredde och Jerina på middag :)
Det var jätte trevligt, Maten blev lyckad och kvällen blev lyckad!

Lördag: Sov morgon vi vaknade vid 11 av att fredde ringde och fråga om vi ville ha bullar, Dom har
             varit i mlamö över helgen så dagen gick åt dom.
             Vi var ute en sväng sen blev det entré och sen hem till oss och käka pizza :)
             Niklas kom hem vid 20 han hade jobbat hela morgonen.
             Stakkaren jobbade från 04 - 20 Bra pengar men en trött man.
             Men det kan man ju förstå!

Söndag: Det böev abslout en chilldag! Städade undan och bara mös med min underbara tjej.
              Niklas jobbade och kom hem strax vid tre tiden, åkte till willy´s och handlade sen hem och myste
              och kollade på Falk.

Måndag: Idag blev det dock ingen sovmorgon, Alicia har vaknat ett antal gånger i natt..
              Idag ska vi oxå ta det lungt, ska snart gå hem till mamma och bada.. 
              Vi har bara dusch så när Alicia ska badas blir det hem till mammsen och badar.
              
                                                   
                                               Thats all for today!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jätte söt flicka du har:)

Kände Niklas när jag var typ 11-15 år gammal, vi gick på samma skola, min syster är kompis med Emil, och Emily och jag har gått i samma klass:P

Grattis igen till er söta flicka!:)

2009-11-16 @ 19:16:57
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej Snäckan.



Jag har hittat hit. Härliga bilder och härligt att läsa att ni har det så bra. Kram <3 <3 <3

2010-01-02 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0