Dagen uppdattering...


God eftermiddag :)

Lite uppdattaering från igår..

Jag & Alicia myste i sängen hela morgonen mest Niklas var duktig och jobbade :)
Vid ett tiden kom svärmor och svärfar med svärmors bror och fru som var nere på besök över helgen, dom bor
i lysekile eller hur man stavar ;)

Så dom kom och hälsa på när niklas kom hem.
sen kom broshan och vi skulle åka och handla blommor och ljus och åka till pappa men det slutade med att
vi åkte hela familjen och det var jätte mysigt!
vi har inte varit bara familjen på så så länge!
uppskattat!

Vi åkte bort till pappasen och la blommorna och satt vars ett ljus sen stod vi och pratade lite..
Andy var så gullig!
var gång han är hos pappa lägger han en ciggarett till honom så att dom röker tillsammans..
Kanske lite skumt att göra så på en minneslund men samtidigt väldigt personligt!

sen bar det av till mc donalds sen hem och kollade på fotboll hos andy..
vid fem - sex tiden kom min älskling och hämtade oss och vi åkte hem och kolla på film och myste!
Man måste njuta medans lillan sover så vi får lite tid för oss själva!
uppskattat till tusen!

Det blir ju aldrig jag och niklas längre, så därför måste man uppskatta tiden man kan få han ensam ju :)
Så är det när man får barn, barn tar all ens energi och kärlek men man måste spara lite till sin älskade (L)

Idag Alicia ska bli badad och sen blir det fix hemma sen kommer älsklingen hem vid tre och kör mig till jobb.
vi ska ha lite möte nu innan jag ska jobba lite!

Just nu ligger Alicia på golvet och försöker äta bordsbenet hah..
Tur att hennes feber har gått ner, hon är fruktansvärt förkyld.
hoppas bara det går över snart så det inte än svininflänsan.. :(





Thats all for today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0