Torsdag..

                                                                           Kärlek med min underbara dotter Alicia 

                                                             


Idag har vi bakat bullar tränat städat igen och gjort en super go middag till pappisen och till oss självklart :D
Fläsktfilé med kroketer eller hur man stavar det med vitlökssamak och B sås MUMS :D

Sen gick vi till pildammanrna och matatde fåglarna och promenixa en sväng.
Nu myser vi hemma..
Snart börjar unga mödrar som jag är galen i..
blev det under min graviditet.
men det är intressant och kul.

Sen blir det film och massa mys mys mys =)

Älskar min familj super mycket.




Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

vf växer nt hennes hår?

2009-08-28 @ 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0