Alicia 4 Månader

Vår stora tjej, 4 månader idag.
Hon blir större och större och sötare och sötare!
Helt galet att vi har världens sötaste bebis!
Hon är så go och charmig.
Hon har blivit så stor, vägde och mätte henne förra veckan och då vägde hon 6410gram & 64cm
Världens finaste Alicia!
Hon gör varje dag värt att leva, man har verkligen fått mening i livet!
Att ha barn eller rättare sagt att få barn är det bästa som hänt mig/oss..
det är helt underbart att ha skapat en sådan underbar varesle som är vår dotter.
Vårt kärleksbarn & fler kommer det haha ;)


annars Idag har jag & Alicia träffar mormor.
Vi åt lunch på jensens och det var jätte gott, sen gick vi en sväng i stan..
festivalen är inte så mycket att hurra för i år!
Köpt några T-shirts till Alicia men dock inget till oss..
finns inget, trist att malmöfestivalen har blivit en flopp! enligt mig.
Sen blev det en go glass inne på hansa, jag passade på att amma Alicia.
sen blev det en promenad hem.
Tog en omväg och försökte gå snabbt, började igår med min träning så vi hoppas på bra resultat :)
skönt att börja träna lite igen.

sen hem och fixa lite och ringa några samtal sen kom Niklas hem och då blev det duschen sen stack vi i väg..
tog en sväng förbi svärföräldrarna. Trevligt trevligt.

Kom nyss hem,
Mina älsklingar myser i soffan & jag sitter här så jag får väl gå och vara lite social.
Tända ljus och mysa lite.
man får ta studerna i akt mest den lille sover ;)

Ha en trevlig kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0